Porządek obrad
1.
Ustalenie porządku obrad.
2.
Przyjęcie protokołu obrad poprzedniej sesji.
3.
Informacja Burmistrza w zakresie zarządzania Miastem.
4.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
5.
Interpelacje i zapytania radnych.
6.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie raportu o stanie gminy Miasto Zambrów za 2023 r.
7.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu, informacji ostanie mienia komunalnego Miasta Zambrów oraz wykonania planów finansowych samorządowej instytucji kultury za 2023 r.
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
zmian w budżecie Miasta Zambrów na 2024 r.;
b)
uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Mieście Zambrów na lata 2024 – 2030;
c)
zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki opłaty oraz stawki za pojemnik lub worek;
d)
odwołania Skarbnika Miasta Zambrów.
10.
Wolne wnioski oraz sprawy różne.